یاد مدرسه نمونه ابن سینا « زمانی » بخیر

این وبلاگ یادآور خاطرات دانش آموختگان و دانش آموزان و دبیران ومدیران و معاونان مدرسه از سال 1368 تا کنون می باشد.

یاد مدرسه نمونه ابن سینا « زمانی » بخیر

این وبلاگ یادآور خاطرات دانش آموختگان و دانش آموزان و دبیران ومدیران و معاونان مدرسه از سال 1368 تا کنون می باشد.

یاد مدرسه نمونه ابن سینا  « زمانی »  بخیر

هم اکنون حدود 29 سال از تاسیس مدرسه ی راهنمایی نمونه دولتی ابن سینا (عبدالحسین زمانی) در منطقه ۱۹ آموزش و پرورش شهر تهران گذشته است . طی این مدت عده ای زیادی از دانش اموزان میهمان این مدرسه بوده اند که خوشبختانه امروزه بسیاری از آنان جزئی از مهندسان کار کشته ی کشور عزیزمان می باشند عده ی دیگری نیز بر اساس شرایط زندگی و سرنوشت در سایر رشته ها به تحصیلات خود ادامه داده و اکنون در پست های مهم دیگری مشغول به خدمتگذاری می باشند . البته عده ای نیز باز بر اساس شرایط زندگی سرگرم مشاغل آزاد شده اند ، بدون شک تمام دانش آموختگان این مدرسه خاطرات تلخ و شیرینی از این مدرسه از دوستانشان از مدیران و معاونان و دبیران و ....... دارند . اینجانب عباسعلی سامانی به عنوان کسی که از سال تحصیلی 1366 تا کنون یعنی 1395 افتخار خدمت در این مدرسه را داشته ام از تک تک دانش آموختگان این مدرسه خواهشمندم که خاطرات تلخ و شیرین خود را حتما با اسم بردن از دوستان یا معلمان مربوطه یا ناظم ها و مدیران مربوطه در قسمت(نظر) وبلاگ قرار دهید اینجانب بعد از بررسی آن ها در کوتاهترین فرصت آن خاطره را با نام همان عزیزی که فرستاده در وبلاگ به نمایش می گذارم .از ایمیل اینجانب نیز میتوانید استفاده کنید:
samani494@gmail.com

باشد که خاطراتمان زنده شود . از خاطرات همکاران عزیز نیز با صمیمیت ، استقبال میشود .

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

سلام آقا معلم دوست داشتنی

آقای سامانی من محمد شورشی هستم. شاید من رو بعد از 22 سال هنوز به خاطر داشته باشید و شاید هم خیر. دانش آموز ریز اندام و نسبتا مظلومی بودم اون موقع ها :) من سال 72-73 وارد ابن سینا شدم.
تصویری که از شما در ذهن دارم همیشه یک چهره متبسم است با موهای مشکی مجعد و قد بلند. معلم علوم دوست داشتنی ای بودید. شما به همراه معلم های دوست داشتنی اون روزها بودید که تصویر خوب و روشنی از دنیای اطرافم برام به وجود آوردید. تصویری که هنوز هم در ذهن دارم. یه جو صمیمی و کلی آدم مهربون که دغدغه آموزش و پرورش ما رو داشتن. دست همه شما رو می بوسم. نمی تونم حال خوبم رو با دیدن وبلاگ شما توصیف کنم. این همت شما ستودنی است.
یه خاطره جالب هم دارم. یکی از همکلاسی های صمیمی اون موقع ام رو که بغل دستی من بود، به طور اتفاقی پارسال پیداش کردم (مهدی قندی).
اگر از حال من هم بخواهید باید بگویم حال من خوب است. 4 سال است متاهل شده ام. کارشناسی ارشد مدیریت IT گرفتم از دانشگاه تکنولوژی مالزی و الان هم در رشته خودم در یک سازمان معتبر دولتی مشغول به کار هستم و شکر خدا امورات می گذرد. اگر کاری داشتید در زمینه فناوری اطلاعات و این داستانا خلاصه با افتخار در خدمت هستیم.
ان شاالله که همچنان شاداب و سرحال و خندون باقی بمونید و سایه تون بالا سر ما و عزیزانتون باشه. مشتاق دیدنتون هستم. یه عکس جدید هم از خودم ارسال کردم.




دوستدار و ارادتمند شما
محمد شورشی  -      mshoureshi@gmail.com

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

سلام بر جناب آقای محمد شورشی 
باور کنید هنوز قیافه ی آن روزهای شما در خاطرم هست !
اول سال که اسم شما رو خوندم پیش خودم فکر کردم حتما مثل فامیلی  تون با یه آدم لجوج و یه دنده سر و کار دارم !!!
ولی با گذشت زمان دیدم نه بر خلاف تصورم مثل همه ی دانش آموزان مدرسه ی نمونه  خیلی هم مرتب و منضبط هستین !
چه زود 22 سال گذشته .. از دیدن عکس شما  و پیام شما خیلی خوشحال شدم . 
موقق و موید باشید/سامانی
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
  • عباسعلی سامانی