یاد مدرسه نمونه ابن سینا « زمانی » بخیر

این وبلاگ یادآور خاطرات دانش آموختگان و دانش آموزان و دبیران ومدیران و معاونان مدرسه از سال 1368 تا کنون می باشد.

یاد مدرسه نمونه ابن سینا « زمانی » بخیر

این وبلاگ یادآور خاطرات دانش آموختگان و دانش آموزان و دبیران ومدیران و معاونان مدرسه از سال 1368 تا کنون می باشد.

یاد مدرسه نمونه ابن سینا  « زمانی »  بخیر

هم اکنون حدود 29 سال از تاسیس مدرسه ی راهنمایی نمونه دولتی ابن سینا (عبدالحسین زمانی) در منطقه ۱۹ آموزش و پرورش شهر تهران گذشته است . طی این مدت عده ای زیادی از دانش اموزان میهمان این مدرسه بوده اند که خوشبختانه امروزه بسیاری از آنان جزئی از مهندسان کار کشته ی کشور عزیزمان می باشند عده ی دیگری نیز بر اساس شرایط زندگی و سرنوشت در سایر رشته ها به تحصیلات خود ادامه داده و اکنون در پست های مهم دیگری مشغول به خدمتگذاری می باشند . البته عده ای نیز باز بر اساس شرایط زندگی سرگرم مشاغل آزاد شده اند ، بدون شک تمام دانش آموختگان این مدرسه خاطرات تلخ و شیرینی از این مدرسه از دوستانشان از مدیران و معاونان و دبیران و ....... دارند . اینجانب عباسعلی سامانی به عنوان کسی که از سال تحصیلی 1366 تا کنون یعنی 1395 افتخار خدمت در این مدرسه را داشته ام از تک تک دانش آموختگان این مدرسه خواهشمندم که خاطرات تلخ و شیرین خود را حتما با اسم بردن از دوستان یا معلمان مربوطه یا ناظم ها و مدیران مربوطه در قسمت(نظر) وبلاگ قرار دهید اینجانب بعد از بررسی آن ها در کوتاهترین فرصت آن خاطره را با نام همان عزیزی که فرستاده در وبلاگ به نمایش می گذارم .از ایمیل اینجانب نیز میتوانید استفاده کنید:
samani494@gmail.com

باشد که خاطراتمان زنده شود . از خاطرات همکاران عزیز نیز با صمیمیت ، استقبال میشود .

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است



  در عکس بالا از راست به چپ   آقایان : منتظری(معاون مدرسه) - فدایی (مدیر مدرسه) - درزی (معاون مدرسه) مشاهده می شوند . البته آقای منتظری چند سال بعد به شاهرود منتقل شدند اما آقای درزی مدت طولانی تری معاونت آقای فدایی رو بر عهده داشت . عکس مربوط به  اوایل شهریور ۱۳۹۶ ودر شاهرود ْ می باشد .

  • عباسعلی سامانی

این اردو ی یک روزه در مرداد ماه ۱۳۹۶  در پارک چیتگر انجام شد . اردو با ورزش و تفریح شروع شد و با کباب کردن جوجه ها روی باربکیوهای پارک پایان یافت . البته بعد از خوردن کباب ها !!!

 عکس های زیر مربوط به این اردو می باشد:


  • عباسعلی سامانی
سلام آقای سامانی. چه وبلاگی دارید. تمام خاطراتم رو زنده کرد. من سعید کاظم پوریان، دانش آموز این مدرسه در سال 1380 در پایه اول راهنمایی بودم. کلاس ایمان 3. یادش بخیر. آقایان ترابی معلم ادبیات، رامشینی معلم انشا، ثابتی معلم ریاضی، بغدادی معلم دینی و عربی، شکری معلم علوم، جوادپور معلم زبان، ربیعی قرآن، کیا معلم تاریخ و جغرافیا و اجتماعی و استاد کشوری هم برای کارگاه حرفه و فن بودن. یادش بخیر واقعا. مدیرمون هم آقای عبدالعظیم فدایی و ناظم ها هم آقایان فکری و درزی اسلام. آقای فدایی هم یک بار ما رو مهمون چوب معلم کردن !  خیلی دنبال بعضی از همکلاسیهام میگردم تو اون مدرسه. به خصوص آقای عزیز کوهستانی که برادرشون (فکر کنم اسمش مهدی باشه) اونجا معلم ادبیات بودن. یادم میاد آقای فاطمی و آقای رستمیان هم اونجا معلم ریاضی دوم و سوم بودن. چقدر محیط رقابتی داشت اون مدرسه. متاسفانه من به دلیل تغییر مکان، سالهای بعد رو تو مدرسه نمونه دکتر حسابی ورامین بودم. ولی اون مدرسه ابن سینا برام خیلی خاطره داشت. خیلی دلم میخواد یه روز بیام اون مدرسه رو دوباره ببینم، اگه معلمهامون هنوز موندن ببینمشون، ازشون تشکر کنم واسه کمک هایی که بهم کردن. و اینکه اگر بتونم از این طریق چندتا از همکلاسیهام رو پیدا کنم.

با تشکر از زحمات شما در وبلاگ

سعید کاظم پوریان                                               saeed.kazem.313@gmail.com

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
سلام جناب آقای کاظم پوریان
خوشبختانه آقایان شکری و رامشینی و کشوری و جوادپوروثابتی و یاورزاده ْ هنوز در مدرسه حضور فعال دارن . البته آون آقای کوهستانی که ادبیات درس می داد  اکنون مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ هست . آقای ترابی در اداره منطقه ۱۹ کار می کنه ْ خلاصه به خواست خدا بعد از ۱۵ سال مدرسه نمونه ابن سینا(زمانی) همچنان با قدرت در حال فعالییت است . از این که فقط یه سال مدرسه ی ما بودی ولی این قدر خاطره براتون باقی گذاشته قابل تقدیره . معمولا آدرس ایمیل دوستانتون رو درج می کنم از اون طریق می تونید با اونا ارتباط برقرار کنید .
با آرزوی موفقییت/سامانی
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣


  • عباسعلی سامانی