یاد مدرسه نمونه ابن سینا « زمانی » بخیر

این وبلاگ یادآور خاطرات دانش آموختگان و دانش آموزان و دبیران ومدیران و معاونان مدرسه از سال 1368 تا کنون می باشد.

یاد مدرسه نمونه ابن سینا « زمانی » بخیر

این وبلاگ یادآور خاطرات دانش آموختگان و دانش آموزان و دبیران ومدیران و معاونان مدرسه از سال 1368 تا کنون می باشد.

یاد مدرسه نمونه ابن سینا  « زمانی »  بخیر

هم اکنون حدود 29 سال از تاسیس مدرسه ی راهنمایی نمونه دولتی ابن سینا (عبدالحسین زمانی) در منطقه ۱۹ آموزش و پرورش شهر تهران گذشته است . طی این مدت عده ای زیادی از دانش اموزان میهمان این مدرسه بوده اند که خوشبختانه امروزه بسیاری از آنان جزئی از مهندسان کار کشته ی کشور عزیزمان می باشند عده ی دیگری نیز بر اساس شرایط زندگی و سرنوشت در سایر رشته ها به تحصیلات خود ادامه داده و اکنون در پست های مهم دیگری مشغول به خدمتگذاری می باشند . البته عده ای نیز باز بر اساس شرایط زندگی سرگرم مشاغل آزاد شده اند ، بدون شک تمام دانش آموختگان این مدرسه خاطرات تلخ و شیرینی از این مدرسه از دوستانشان از مدیران و معاونان و دبیران و ....... دارند . اینجانب عباسعلی سامانی به عنوان کسی که از سال تحصیلی 1366 تا کنون یعنی 1395 افتخار خدمت در این مدرسه را داشته ام از تک تک دانش آموختگان این مدرسه خواهشمندم که خاطرات تلخ و شیرین خود را حتما با اسم بردن از دوستان یا معلمان مربوطه یا ناظم ها و مدیران مربوطه در قسمت(نظر) وبلاگ قرار دهید اینجانب بعد از بررسی آن ها در کوتاهترین فرصت آن خاطره را با نام همان عزیزی که فرستاده در وبلاگ به نمایش می گذارم .از ایمیل اینجانب نیز میتوانید استفاده کنید:
samani494@gmail.com

باشد که خاطراتمان زنده شود . از خاطرات همکاران عزیز نیز با صمیمیت ، استقبال میشود .

یادداشتی از آقای علیرضا دمیرچلی

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۰ ق.ظ
سلام
حالتون چطوره آقای سامانی؟ نمی دونم منو به خاطر میارید یا نه؟ ولی من شما رو خیلی خوب یادم هست.من علیرضا دمرچلی هستم که هم خودم و هم برادر بزرگترم الیاس دانش آموزان شما بودیم من امروز وبلاگ شما رو دیدم وکلی خوشحال شدم. واقعا امیدوارم اوضاع بر وقف مرادتون باشه.
خیلی دوست داشتم یه روز این فرصت پیش بیاد تا بتونم برای زحمات بی دریغ شما تشکر کنم هرچند تشکر کردن جای اون همه محبت و عشق شما رو نمی گیره. ما شمارو خیلی اذیت می کردیم ولی از شما هیچ وقت برخورد بدی ندیدیم. به جرات میتونم بگم شما مهربون ترین معلم تمام دوران تحصیلات ما بودین. آقای سامانی من وقتی آخرین بار شما رو دیدم یه دانش آموز بودم و الان 27 سالمه و حالا حسرت اون دوران رو میخورم ای کاش میشد به عقب بازگشت. باور کنید تو این سالها خیلی یاد شما افتادم و دلتنگ شما شدم. خوشحال میشم اگه فرصتی باشه تا شمارو ببینم و یادی از گذشته کنیم. به هر صورت شما بهترین معلم ما بودین. با تشکر فراوان دوستداران شما علیرضا دمرچلی الیاس دمرچلی.   alireza_info1@yahoo.com
##################################################
سلام بر شما و برادر گرامی شما
از یادداشت شما متشکرم و خوشحال شدم از این که این قدر به من لطف دارید .
هر کاری که من در جهت تدریس انجام می دادم انجام وظیفه بوده است .
برای هر دو شما آرزوی موفقییت دارم . ضمنا ایمیلی خدمت شما فرستاده ام و منتظر
پاسخ آن می مانم.با تشکر/سامانی
#################################################

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۴/۱۰
  • ۳۷۲ نمایش
  • عباسعلی سامانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی